۵ ویژگی‌ اصلی چسب پلی اورتان

به دلایل مختلفی چسب pru یا همان پلی اورتان را مورد استفاده قرار می‌دهند که در ادامه برخی از ویژگی‌ منحصر به فرد آن‌ها را بیان می‌کنیم:

  مقاومت بالا در برابر رطوبت: از این چسب به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت، در مکان‌های مرطوب استفاده می‌کنند. در واقع با توجه به این ویژگی خوب در بسیاری از کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما بسیاری از چسب‌های دیگر چنین ویژگی‌نخواهند داشت.

  چسبندگی به مواد مختلف: این چسب به راحتی به تمام مواد و مصالح می‌چسبد و در واقع با سطوح متخلل و غیر متخلل ترکیب می‌شود؛ و برای چسباندن مواد مختلفی همچون فلز، شیشه، سنگ و… کاربرد دارد.

  زمان گیرایی چسب: در واقع گیرایی چسب این گونه است که کاربر می‌تواند به صورت کامل عملیات را انجام دهد؛ به عبارتی سرعت گیرایی آن نه آنقدر بالاست که نتوان کار را انجام داد و نه آنقدر کند که فرآیند کار را دچار تاخیر کند.

  طول عمر مفید: طول عمر مفید این چسب حداقل ۱۰ سال است، یعنی این که به مدت ۱۰ سال می‌تواند در برابر تغییر رنگ، ترک خوردگی، تغییر حجم و … مقاومت کند و ماندگاری خود را به خوبی حفظ کند. این چسب‌ها از کیفیت بسیار عالی برخوردارند.

  خاصیت رنگ پذیری: اصولا یک خاصیت خوب دیگر چسب‌های pru این است که رنگ به خوبی روی آن خواهد نشست چرا که مواد اولیه آن به دلیل بیس و پایه پلی اوری خود از خاصیت رنگ پذیری بهره می‌برند.

One Comment

  1. سلام، این یک دیدگاه است.
    برای شروع مدیریت، ویرایش و پاک کردن دیدگاه‌ها، لطفا بخش دیدگاه‌ها در پیشخوان را ببینید.
    تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *